Sunday, February 13, 2011

when raining day !!

joyah kembali rajin join contest ye :)

contest kali ni diberi nama :

WHEN RAINING DAY !


seperti biasa ada syarat-syarat yang perlu dipatuhi :

1. Jadi Follower Hidaya Sarbini
2. Tulis satu entry pasal contest nie ~ ( Contest 'When Raining Day' ), dan letakkan gambar saya kat atas tuh dalam 3. Entry dan side bar. ( link kan yerr )
4. Tag 2 orang kawan. (jgn lupa inform diorang k)
5. Tinggalkan link entry anda di komen.
6. Hadiah diberikan kepada 2 pemenang.

Tarikh Tutup : 20 February 2011
Keputusan pada : 27 February 2011


dengan ini daku kepilkan gambar ku yang ini :

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



pic ni time daku bersama rakan-rakan ku mahu berjalan kaki bersama ke mall berdekatan untuk berkaraoke...
even masa tu hujan renyai2..namun tidak mematahkan semangat kami untuk berkaraoke pada hari tersebut..
hahahahaha...
* dalam pic ni aku nampak kurus weyy..haha..time ni aku first time pakai shawl..haha


sebab apa aku tanpa segan silu join contest ni?
sebab hadiah dia la..
DKNY tuhh bhaiii...
aku nak !!!!
haha
:)


saya tag :

3 comments: